Job 3 van 4


Report this listing

Solliciteren



Customer Service medewerker @ Radius - Ronse


Functie

Heb je al over ons gehoord?

Wij zijn een ambitieus, vooruitdenkend, internationaal bedrijf en bieden duurzame mobiliteits-, connectiviteits- en technologieoplossingen aan bedrijven. We ondersteunen onze klanten met een breed gamma aan producten en diensten en dragen hierdoor bij aan een professioneel beheer van hun wagenpark.

Door onze groei zijn we voortdurend op zoek naar nieuw talent en bieden we onze getalenteerde teamleden tal van mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling.

Dit is waar jij in beeld komt.

Je rol?

De rol van Customer Service Advisor is erg belangrijk voor ons!

Je bent verantwoordelijk voor het beheer van een bestaande klantenportefeuille. Je zorgt ervoor dat alle vragen van je klanten met een glimlach worden opgelost. Naast inbound en e-mails voer je uitgaande telefoongesprekken.

Hoe zal jouw dag eruit zien?

  • Je fungeert als centrale communicatieschakel van onze klanten (en intern) en je verwerkt binnenkomende oproepen/aanvragen (telefonisch, e-mail of online)
  • Je staat in voor de dagdagelijkse opvolging in geval van storingen, klachten en inlichtingen inzake facturatie
  • Je bent verantwoordelijk voor de opmaak van wekelijkse statistieken
  • Je zorgt mee voor de administratieve ondersteuning van het departement
  • Je benadert zelf ook (pro)actief klanten om commerciële opportuniteiten voor te stellen

Jouw profiel

Wat verwachten wij van jou?

  • Communicatie is het belangrijkste deel van de job: je kan je vlot uitdrukken in het NL en FR.
  • Kennis van Salesforce is een troef: onze tool om te connecteren met prospecten en klanten.
  • Onze meest succesvolle teamleden zijn leergierig, en zijn bereid om een extra stap te zetten voor hun klanten.
  • Sterke interpersoonlijke vaardigheden: Je bent in staat om empathisch te luisteren naar de behoeften van klanten en effectief te reageren op hun vragen en zorgen.
  • Probleemoplossend vermogen: Je hebt een analytische geest en kunt snel en doeltreffend oplossingen vinden voor diverse klantenuitdagingen.
  • Teamspeler: Je kunt effectief samenwerken met collega's en andere afdelingen om de best mogelijke service te bieden aan klanten.
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)

Aanbod

Wat kunnen wij jou bieden?

Departement • Customer Service

Werkuren

Maandag – donderdag // 08:30 – 17:00 • Vrijdag // 08:30 – 16:00

Loon

Loon aangepast aan ervaring 39 uren per week 26 dagen verlof verlof vrij op te nemen • m aaltijdcheques • e cocheques • h ospitalisatieverzekering (inclusief tandverzekering en ambulante kosten) • l evensverzekering na 6 maand in dienst • e mployee tankkaart

Extra voordelen

Excellente training en coaching • mogelijkheid tot voortdurende ontwikkeling en groei • opportuniteit om te werken in internationale kantoren • funteam

Solliciteren

Hamida Saïdane
0494089971
job.be@radius.com

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht