Functie
Heb je al over ons gehoord?
Wij zijn een ambitieus, vooruitdenkend, internationaal bedrijf en bieden duurzame mobiliteits-, connectiviteits- en technologieoplossingen aan bedrijven. We ondersteunen onze klanten met een breed gamma aan producten en diensten en dragen hierdoor bij aan een professioneel beheer van hun wagenpark.
Door onze groei zijn we voortdurend op zoek naar nieuw talent en bieden we onze getalenteerde teamleden tal van mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling.
Dit is waar jij in beeld komt.
Je rol?
De rol van Customer Service Advisor is erg belangrijk voor ons!
Je bent verantwoordelijk voor het beheer van een bestaande klantenportefeuille. Je zorgt ervoor dat alle vragen van je klanten met een glimlach worden opgelost. Naast inbound en e-mails voer je uitgaande telefoongesprekken.
Hoe zal jouw dag eruit zien?
-
Je fungeert als centrale communicatieschakel van onze klanten (en intern) en je verwerkt binnenkomende oproepen/aanvragen (telefonisch, e-mail of online)
-
Je staat in voor de dagdagelijkse opvolging in geval van storingen, klachten en inlichtingen inzake facturatie
-
Je bent verantwoordelijk voor de opmaak van wekelijkse statistieken
-
Je zorgt mee voor de administratieve ondersteuning van het departement
-
Je benadert zelf ook (pro)actief klanten om commerciële opportuniteiten voor te stellen
Jouw profiel
Wat verwachten wij van jou?
-
Communicatie is het belangrijkste deel van de job: je kan je vlot uitdrukken in het NL en FR.
-
Kennis van Salesforce is een troef: onze tool om te connecteren met prospecten en klanten.
-
Onze meest succesvolle teamleden zijn leergierig, en zijn bereid om een extra stap te zetten voor hun klanten.
-
Sterke interpersoonlijke vaardigheden: Je bent in staat om empathisch te luisteren naar de behoeften van klanten en effectief te reageren op hun vragen en zorgen.
-
Probleemoplossend vermogen: Je hebt een analytische geest en kunt snel en doeltreffend oplossingen vinden voor diverse klantenuitdagingen.
-
Teamspeler: Je kunt effectief samenwerken met collega's en andere afdelingen om de best mogelijke service te bieden aan klanten.
-
Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
-
De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
-
De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
-
Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
-
Zich voorstellen aan de telefoon
De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
-
Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
-
De klant informeren over de kenmerken van de producten
De klant adviseren bij zijn keuze
-
Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
-
Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
Aanbod
Wat kunnen wij jou bieden?
Departement
• Customer Service
Werkuren
Maandag – donderdag // 08:30 – 17:00 • Vrijdag // 08:30 – 16:00
Loon
Loon aangepast aan ervaring
•
39 uren per week
•
26 dagen verlof
•
verlof vrij op te nemen
• m
aaltijdcheques
• e
cocheques
• h
ospitalisatieverzekering (inclusief tandverzekering en ambulante kosten)
• l
evensverzekering na 6 maand in dienst
• e
mployee tankkaart
Extra voordelen
Excellente training en coaching • mogelijkheid tot voortdurende ontwikkeling en groei • opportuniteit om te werken in internationale kantoren • funteam
Solliciteren
Hamida Saïdane
0494089971
job.be@radius.com